0
Twój koszyk jest pusty.

+48 732 080 025

Pon - pt: 8:00 - 16:00

Wszystkie kategorie
  • Kategorie
  • Producenci

Gwarancje i reklamacje

Nawet najlepszej jakości urządzenie może się zepsuć, ale nie rozpaczaj. Nasz zespół ds. gwarancji i reklamacji to przyjaźni koledzy, którzy natychmiast zajmą się Twoją reklamacją. Następnie nasi niezawodni eksperci poruszą niebo, ziemię i śrubokręty, aby Twój produkt działał tak, jak powinien.

Czy chcesz złożyć reklamację bezpośrednio u nas?

  1. Przyjdź z towarem i dowodem zakupu do jednego z naszych oddziałów.
  2. Produkty G21 i G21 Vitality - kontakt mailowy reklamacje@epenta.pl
    • Wyślij wiadomość e-mail z opisem wady na adres reklamacje@epenta.pl
    • Wyślij reklamowany produkt bezpośrednio do naszego serwisu gwarancyjnego:
    • PENTA CZ s.r.o - reklamacje, serwis
      Kosmetická 450, 387 11 Katovice, Czechy
      Tel.: +48 732 080 025
  3. Inne produkty - kontakt mailowy reklamacje@epenta.pl
    • Wyślij wiadomość e-mail z opisem wady na adres reklamacje@epenta.pl
    • Wyślij reklamowany produkt bezpośrednio do naszego serwisu gwarancyjnego
    • PENTA CZ s.r.o - reklamacje, serwis
      Kosmetická 450, 387 11 Katovice, Czechy
      Tel.: +48 732 080 025
  4. Godziny otwarcia poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00.

Zwroty do 14 dni po zakupie w sklepach internetowych Penta Family

Czy zdecydowałeś się zwrócić zakupiony produkt w ciągu dwóch tygodni od zakupu? Jest to możliwe, a proces jest prosty. Zapakuj zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z dokumentami i wyślij go na adres PENTA CZ s.r.o., Kosmetická 450, 387 11 Katovice, Czechy. Prosimy o załączenie numeru konta do zwrotu pieniędzy.

Po otrzymaniu produktu nasi technicy sprawdzą jego stan, jeśli produkt jest w porządku, zwrócimy Ci pełną cenę zakupu. Nie musisz podawać powodu odstąpienia od umowy - jeśli jednak to zrobisz, będziemy Ci wdzięczni.

Rozszerzona gwarancja 2 + 2 lata na produkty G21 VitalityPrzedłużona 4-letnia gwarancja na korpus mieszacza

Kupując produkty G21 i G21 Vitality z przedłużoną gwarancją 2+2 lata, zarejestruj się, aby bezpłatnie przedłużyć standardową 2-letnią gwarancję o dodatkowe 2 lata. Wypełnij krótki formularz rejestracyjny i wyślij go do nas jednym kliknięciem.

Czy przedłużona gwarancja dotyczy również produktu G21 zakupionego w innym miejscu? Oczywiście! Podobnie jak wszyscy inni zadowoleni użytkownicy naszych produktów, masz prawo do tego, co mamy najlepszego do zaoferowania. Zachęcamy więc do zarejestrowania swojego produktu.

Więcej pomocnych informacji na temat reklamacji i gwarancji

Zwrócimy Ci koszty transportu towarów zarówno do, jak i z serwisu naprawczego, jeśli:

  • reklamacja będzie zasadna (nie będzie to np. wada spowodowana nieprawidłową obsługą, uszkodzeniami mechanicznymi itp.)
  • wyślesz wniosek na adres reklamacje@epenta.pl, w celu zwrotu niezbędnych kosztów związanych z wysyłką reklamowanego towaru
  • dostarczysz dowodu poniesienia kosztów (skan potwierdzenia nadania, listu przewozowego itp.).

Możemy zwrócić tylko koszty, które są uzasadnione w stosunku do charakteru towarów (np. koszty wysyłki, prosimy o nieprzesyłanie nam rachunków za taksówkę).

Okres gwarancji na reklamowane towary

Po rozpatrzeniu uzasadnionego roszczenia okres gwarancyjny zostaje przedłużony tylko o czas trwania roszczenia. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru w okresie rękojmi została uregulowana poprzez wymianę towaru na nowy, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania roszczenia. Czas trwania reklamacji liczony jest od następnego dnia po reklamacji do dnia rozpatrzenia reklamacji. Za rozstrzygnięcie reklamacji uważa się dzień, w którym kupujący był zobowiązany do odbioru rzeczy. Poinformujemy Cię o rozstrzygnięciu drogą mailową na adres podany przez Ciebie w momencie zakupu.

Wada nienaprawialna w autoryzowanym warsztacie

Jeśli serwis poinformował Cię, że towar nie nadaje się do naprawy (serwis wyda stosowne oświadczenie) i musisz skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy egzemplarz, prześlij oświadczenie serwisu i kartę gwarancyjną pocztą lub e-mailem reklamacje@epenta.pl.

Na podstawie przesłanych dokumentów zostanie oceniona zasadność reklamacji i skontaktujemy się z Tobą.

Prosimy o zapoznanie się z: